Informujemy, iż sklep internetowy www.woodworld.pl wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Więcej w Polityce prywatności sklepu. zamknij

Gwarancja

WoodWorld.pl - zasady gwarancji

Produkty WoodWorld.pl posiadają ograniczoną 12 miesięczną gwarancję od daty zakupu.

Gwarancja obejmuje wady i defekty materiału oraz robocizny powstałe w wyniku błędów w czasie produkcji i składania produktów. Ostateczna decyzja jest zależna od WoodWorld.pl. Jeśli produkt został zakupiony u partnera sprzedażowego, niezbędny będzie dowód zakupu (rachunek, wyciąg z karty). W okresie gwarancyjnym i przedstawiając dowód zakupu, każda wada fabryczne ukryta zostanie naprawione bezpłatnie. W przypadku, gdy nie będziemy mogli naprawić lub przywrócić produktu do normalnych warunków użytkowania, wymienimy go na nowy. W razie gdy model nie będzie już dostępny gwarantujemy wymianę na inny modelu lub zwrot pełnej kwoty zakupu.

Gwarancja nie obejmuje:
- normalnego zużycia lub pogorszenia (pasek/koperta/zapięcie/korona/sprężynowe teleskopy)
- żywotności baterii
- rysy na szkiełku zegarka lub soczewki okularowej
- utraty lub kradzieży
- szkody i uszkodzenia mechaniczne spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem i zaniedbaniem
- wypadków (m.in. uderzenia, wgniecenia ,pęknięcia, etc)
- szkody spowodowane przez osoby trzecie (nieprofesjonalna wymiana baterii, brak fachowej naprawy)

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, prosimy na początku o kontakt mailowy na adres: sales@woodworld.pl. Przekażemy wszystkie informacje dotyczące procesu gwarancyjnego.