zamknij Informujemy, iż sklep internetowy www.woodworld.pl wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Więcej w Polityce prywatności sklepu.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta produkty personalizowane, tzn wygrawerowane według specyfikacji konsumenta (służą zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb) są "wyłączone" z prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość (Art. 38. prawa konsumenta).

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

a) Prosimy, poinformuj nas o tym pisząc na maila: sales@woodworld.pl

b) Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Produkt odeślij za pomocą Paczkomatu Inpost: https://inpost.pl/SzybkieNadania/ lub kurierem. Prosimy nie przesyłać produktu za pomocą Poczty Polskiej. Nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie/niedostarczenie zwracanych produktów przesyłką nierejestrowaną, np. list ekonomiczny

c) Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym chcesz zawrzeć chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Formularz odstąpienia od umowy wraz z adresem do zwrotu: [pobierz]

d) W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością)

e) Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi bezpośrednie koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

a) Prosimy, zapoznaj się z zakładką Gwarancja.

b) Poinformuj nas o chęci rozpoczęcia postępowania reklamacyjnego wraz z krótkim opisem problemu na maila: sales@woodworld.pl

c) Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Formularz reklamacji wraz z adresem Paczkomatu do zwrotu: [pobierz]. Produkt odeślij za pomocą Paczkomatu Inpost: https://inpost.pl/SzybkieNadania/.

d) W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego

e) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy

f) Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Akceptuj Więcej informacji Odrzuć